Lööööördag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-11-06 » 00:15:00
Sitter hemma hos mig nu med lilla Ewe! Vi ser ur som två uteliggare men trivs så jävlans bra ändå :D Gick upp vid 7 imorse... döööh! Men vi skulle upp till Stockholm på kaninutställning. Och just ja, måste ju bara berätta att det var grisar där :D Haha! Åh, jag älskar ju verkligen grisar, men dessa var lite småläskiga "/ Så har vi kollat på skumma människor och vart sura på massa äckliga små barn. Jag tycker inte om barn, elelr inte många iaf. Kanske 3 st max? Men men, nu var det itne det vi diskuterade (:



När vi kom hem bjöds det på god mat hos mormor och morfar, hade det riktigt trevligt och fick en så underbart god efterrätt. BRYLEPUDDING :D Mums! Eller stavas det Brylé..? :S Spelar roll (: Ni fattar mina smarta små läsare! Senaste tiden har vi spenderat till skitsnack och spela alfapet, underbart spel! Ingen som har missat det kan jag tro ;) Nu ska vi strax sova, ut och vädra lungorna lite först bara!

En bild på Doris:




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!