Jag är arg!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-11-29 » 15:16:36
Idag den 29 november ska alla få reda på vad man fått för poäng på högskoleprovet. Det ska komma ett mejl. Meeeeen, jag Felicia Ericsson har inte fått någon :@ GAAAAH! Fy fan så sur jag blir. Jag var inte ivrig alls förut på att få veta men sen när jag satte men och skulle kolla och såg att det inet kommit så blev jag skit sur och vill bara få veta! Skit sur på att andra har fått mejl! Bla en i min klass... Hallå vi bor i samma kommun och gjorde det på samma ställe, varföra ska det komma olika då...? Aja säkert några bra anledning men jag är piss off ändå...

Sen så är jag lite glad också. För tydligen så är det någon som prenumererar på mina youtube videos! HAHAHAHAHA! Omg, lätt det roligaste idag. Jag har knappt laggt upp något och jag gör det supersällan! Sen så gör den personen nämligen det anonymt? Vilket verkar lite geekigt men det är faktiskt upp till den (: men det roliga är bara att prenumenera på dom eftersom att jag typ aldrig lägger upp. men tack, jag är väldigt smickrad vem det nu är! (: Så puss på dig och tack för att du gillar mina få små videos! Ah just ja, om du läser detta får du gärna berätta vem du är (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!