F**k off

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-05-09 » 20:31:04
Sitter här och är så sjukt jävla piss-off samtidigt som jag har klumpen i halsen. Men vägrar böla! Men vette fan hur jag ska få ur mig ilskan, orkar inte dra ut och springa för jag har så ont i huvudet x( GAAAH! Ta mig härifrån någon. Sätter mig i fönstret och väntar på en hjälte på en vit häst... Eller nej, jag gillar ju inte vita hästar :( En blå häst :D Åh, fan jag pallar inte. Är så jädra förbannad. Hur orkar man? Pallar verkligen inte massa känslomässigt krångel just nu, skolan tar alldeles för mycket energi. Jag vet inte ens vad jag vill längre... Känns som ordet "frustrerad" står i pannan på mig. Vill bara sova, är det för mycket begärt? Skolan går i första hand just nu i mitt liv, kan tänka mig att många tänker "fy fan vad tråkig hon är jävla "no-lifer"!" men ni kommer hamna i samma situation och om ni redan vart där så fattar ni. Oj, vad jag gnäller. Är egentligen bara förbannad och ledsen... so fuck off!

Postat av: nemo
URL: http://warlocks.blogg.se/ 2011-05-10 / 15:20:33

vad läser du för linje cutie? haha nej, känner igen mig i pluggtillståndet - men för att tänka positivt så är det snart över, om typ en månad. så ligg i sista månaden även om det är sjuuuukt jobbigt. det kommer kännas bättre efter:* tror jag.


Postat av: Sansann
URL: http://sansann.blogg.se/ 2011-05-10 / 23:02:42

Spelar du instrument? SPELA SPELA SPELA!

Om inte, lyssna på musik, det hjälper. Mer än man tror.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!