Sanningen om torsdagen

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-05-19 » 23:14:17
Som vissa verkat tro så skulle vi festa i Nyköping...?
Haha, tillåt mig att skratta. Vi var nämligen på rättegång.
JÄVLAR VILKET PARTY! WHOHO! Eller inte... fail!
Om ni kollar på kommentarerna på inlägget "18 maj"
så ser ni en kommentar, men han failade
och jag orkar inte lägga ner mer tid på detta än detta
eftersom att personen inte ens står för vem det är...



Rättegången:
Men som sagt, rättegång var det som hände idag.
Och nej det är inte alls kul, verkligen inte när det sitter
personer på båda sidorna som man har eller haft
en vänskaplig relation med. Visst det är intressant.
Men det är inte kul att sitta där, jag var endast vittne.
Jag var nervös innan ja det var jag, men det släppte
oväntat fort. Nog pratat om det. Ville inte nämna mer.

Niklas, Cissi & Jag:
Vi gick sedan ner på stan och gjorde en minishopping.
Käkade lite också, hade fruktansvärt kul också :D
Ni ska få bilder på vad jag köpte senare (:
Det blev buss hem vid tre sen hade jag även
handikappsridningen idag, var längesen så var kul (:

Jag, Niklas & Cissi:



Postat av: emma
URL: http://emmmalindell.blogg.se/ 2011-05-20 / 00:06:01

sv aawh han är värlens bästa!


Postat av: Destiny
URL: http://lowoncrack.blogg.se/ 2011-05-20 / 13:52:28

tack ska du ha felicia :) allt bra med dig ? kram


Postat av: andy
2011-05-20 / 14:41:40

tillåt mig skratta haha. Sa aldrig att ni skulle festa ditt missfoster. Dom tre idioterna som inte kan stå upp för sig själva. Hela sverige skrattar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!