3 timmars powerwalk och en kall öl

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-05-11 » 18:24:15
Hallå där alla, jag vet att jag är dålig på att blogga nu för tiden.
Men är lite mycket med skolan just nu, har även satt igång
med ridningen också och det känns bra, lite terapi ;)

Idag så har jag och några från min klass varit ute och gott
i skogen och powerwalkat i 3 timmar, fy fan vad jag lökade -,-'
Men det var värt det, vi gjorde det för att få G i idrott eftersom
att vi fick IG i ettan. Men vi svettades som grisar allihopa.

Och eftersom att vi pratade om att det skulle vara sjukt
gott med en kall öl förut så tog jag en när jag kom hem!
En riktigt kall öl, mmm vad jag njudet just nu ;)
Det är ju lill-lördag så varför inte? Haha!

OBS! Gammal bild, men det passade så bra ;D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!