24 maj

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-05-25 » 00:25:53
Kvällen igår blev iaf bra (:
Sov hos min älskling, han är bääääst!
Han var myspys heeela långa natten (:
Men nog skryt om honom.
vad har jag gjort idag? Jo tänkte berätta
lite kort om det för er som är intresserade
och för er som inte är det, läs inte...? ;)

Började med att jag åkte till Anne som inte var hemma.
Drog till mammas jobb och fikade sen pluggade där
i 3 timmar. När vi kom hem drog jag ner till Annica
och blev kvar där till kl 20.00.
När jag kom hem tog jag en dusch, käkade och pluggade.
Nu är jag HELT klar med allt inom samhällskunskap :D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!