22 maj

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-05-22 » 21:52:40
Har gjort klart min projektrapport vilket känns
oerhört jävla bra! Dessvärre så la jag inte ner
så mycket energi på den, så den är lite halvdann.
Men jag är glad om jag får ett G, så dålig är den xD
Men men, orkar inte just nu. Lite för mycket skola.
Men det är endast mitt eget fel, ingen annans.
Håller även på men min boklogg, står att varje
citatsanalys ska vara på ett A4 men jag kör på ett halvt
så får väl nöja mig med G där med xD haha!
Nog pratat om skolan (:

Idag har jag bakat och målat hinderbommar rosa :D
Just nu försöker jag få ta på Cissi...
Förövrigt så är jag lite sur, eller lite jag är rätt
så skit piss off på min pojke! Inget allvarligt
egentligen bara onödigt men en typisk grej jag
lackar över. Och han vet det...

Men vet ni? Imorgon fyller jag år!

Postat av: Adam
URL: http://aeaik.blogg.se/ 2011-05-23 / 00:07:35

Grattis grattis


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!