18 maj

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-05-18 » 17:12:38
Nu kommer jag inte kunna blogga förän typ
imorgon kväll eller fredag kväll.
Jag ska nämligen till Nyköping.
Berättar inte än vad som kommer att ske där ;)
Men ni får ha det super och gör inget jag aldrig skulle göra ;D haha!
PUSS!




Postat av: Andy
2011-05-18 / 19:21:38

Hahahha Fan vad ni är värdelösa på att ljug. Vilka idioter til småfittor. Nyköping vilken jävla värdelös stad att festa i!


Postat av: Lisa Belle
URL: http://lisanygrens.blogg.se/ 2011-05-19 / 17:26:21

Hur gick det för dig gumman? Hörde du hur min röst skakade ? den där kärringen gjorde mig både arg och ledsen :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!