16 maj

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-05-16 » 22:43:21
Har tillbringat min tid hos min pojkvän igår kväll,
natten och dagen. Supermys! Jag är så kär.
Tänk att man fortfarande är så kär fast det gått
nästan gått 3 år. Bra jobbat (:
Men jag är så kär i den killen att det är obegripligt.

Men vad har vi gjort då? Jo vi har legat och myst
och sen vart runt på massa bilaffärer.

Annars idag så har jag gjort en skoluppgift,
målat hinderbommar, färgat mormors hår,
vart nere hos Annica och käkat supergod mat :D

Postat av: nemo
URL: http://warlocks.blogg.se/ 2011-05-17 / 14:59:26

åh man blir verkligen pepp av att läsa det! roligt att höra också, tusen kramar till er!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!