12 maj

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-05-13 » 00:20:36
Idag har varit en till intensiv dag, att dom aldrig tar slut.
Men snart är det lov, har inte tid för kompisarna nu
för tiden. Känns jäkligt tråkigt...

Men så hur har min dag varit? Jo jag tog sovmorgon
hos min baby och sedan solade jag solarium, SKÖNT!
Sen hem med bussen och åka direkt ut till stallet.
Borsta hästarna, sy trasiga kläder, fixa hinderbommar
och hjälpa morfar med kaninerna.
Sen hem och börja plugga. Hanna kom över för att ta
en kopp kaffe och en cigg. Sen så var hon så snäll och
följde med mig ner till Annica som syr min studentklänning.
Och där blev vi säkert 3 timmar... (!)
Sen var klockan helt plötsligt 8 och jag drog hem och
slängde i mig mat och satte igång hårdkörning på pluggandet.
Har påbörjat flera uppgifter idag och gjort klart hemtentan
för Modernismen och snart klar med Filmhistorian.

Har ni mycket plugg eller? "/
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!