Lördag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-03-27 » 18:47:04
Har vart ute hos mormor och morfar och sålt en kanin
och käkat lite mat och fikat.

Sen bar det av in till stan.
Jag har ju då blivit kontaktperson åt en person
med ett slags handikap som inte syns.
Det innebär att vi ska ses en gång i veckan
och hitta på något, vad som helst.
Så jag var inne och träffade henne och vi
gick ut och tog en fika och satt och pratade.

Sen hämtade mamma mig och vi åkte över
till Anne en sväng och hälsade på.
Och jag fick en parfym av henne :D



Senare hämtade vi upp Marry och drog hem till mig.
Vi gick en sväng och hamnade hos Amanda.
Där blev vi bara en stund innan vi gick hem igen.
Kl8 kom Kenny hit en sväng också och hälsade på
mig och Marry, vi gjorde våfflor och kollade på körslaget.
Go Katrineholm, eller nåt... Haha (: men dom var bra!
Sen kollade jag och Marry på 1408 (:

Postat av: Anni
2011-03-29 / 16:44:40

1408 är awesome :>

Har sett den ett ex antal gånger dock när den gick på canal+ x3 <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!