8 mars

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-03-09 » 11:01:29
bild
Mina två små kusiner skulle rida idag på en av mina hästar.
Så jag tänkte att vi tar Anna och sätter på voltigegjorden
så kan dom rida samtidigt. Och allt gick bra tills vi skulle vända
och hon som sitter längst bak börjar glida åt sidan vilket en häst
tycker är obehagligt så hon började småbocka, bara pyttesmå.
Så hon längst bak åker av och den längst fram sitter kvar tills
den som redan trillat av börjar skrika så Anna blir skit rädd och
skuttar till så då åker hon också av. Första ungen som trillade av
står och skriker som en gris och bölar medans den andra bara sitter
helt tyst och borstar av sig. Och stackars Anna hon fattade ju ingenting,
hon gjorde ju inget dumt :/ Men fan vad jag hatar nör ungar skriker!
Visst det är min lilla söta och underbara kusin som jag älskar
men jag hatar verkligen när barn ska hålla på och skrika bara för att!

Idag när dom fortfarande rider:
bild
eef
Postat av: erika <3
URL: http://rickis00.blogspot.com 2011-03-09 / 11:46:37

förstår vad du menar, har en gympagrupp som skriker och gråter. tack jah jeansen satt så bra! <3


Postat av: Anonym
URL: http://taubermanelin.blogg.se/ 2011-03-09 / 13:17:45

sv: klart hon är nöjd ;)

fan du har inte lagt till mig på msn än... måste prata lite med dig ju..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!