15 (16) juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-06-16 » 02:39:34
Vad har hänt i mitt liv idag då?
Jo det ska jag berätta.
Jag var först nere en sväng på stan
sen träffade jag hon som jag är är kontaktperson till.
Åkte hem med mamma Så fixade vi käk.
Mammas vänner var över här idag också för
dom hade vinprovar-kväll, jag var inte med ;)
Sen drog jag till Jennifer strax efter 8 så kom jag
hem nu, 02.39. Fattar inte hur vi kan ligga och bara
babbla bort flera timmar om ingenting.
Fast allt pratar om är ju inte ingenting (:

Imorgon ska jag försöka att få lite gjort hade jag tänkte!
Håll tummarna och önska mig lycka till (:

Bild från förra året på mig och Jennifer:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!