Vill ha vår!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-01-29 » 01:32:32
Jag saknar ridningen, helvete vad jag saknar det!
Har inte ridit på länge nu. Går ju inte att rida på
fälten nu när det är skare och så blir det stora
snöklumpar under hovarna på dom :(
Skit, måste satta igång... både mig och hästarna.
Vill ut och galoppera och bara släppa kontrollen
över allt annat för en stund. Men snart så.
Jag måste verkligen vara med Majsan (hästen)
för att mitt liv ska gå ihop. Så fort jag är ifrån henne
blir jag galen och stressar upp mig för precis allt.
Hon är min lilla ängel som håller mig vid liv,
utan henne är jag bara en tom människa.

majsan
Snart gumman, snart så ska vi ut du och jag tillsammans
och fyllas av glädje igen! Det är dags att fylla på nu efter
en mörk trist vinter. Så snart, bara vänta lite till. (:

Min tatuering med Majsans fullständiga namn; Missy Marie.
En tatuering jag aldrig i hela mitt liv kommer ångra (:
missy marie
sd
Postat av: Sandy
2012-01-16 / 18:44:20

Hejsan håller med dig till fullo att Majsan är den perfekta hästen.. har haft äran att ha henne i några år när hon bodde uppe i bollnäs..var med när hon blev betäckt med en jätte fin hingst ( MEADOWBRANCH LUCKY). hon fick då ett litet föl Eyes on Bam som vi kallade Ernst. som tyvärr hade kroniska fel i benen, samt världens sötaste underbett :) skulle gärna villja höra lite mer om älskade Majsan.. kontakta mig gärna 0730361120 el [email protected]



MVH Sandy


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!