Har vart hemma hela dagen!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-01-10 » 21:55:29
Dagen började med en sovmorgon med min älskling.
Så himla underbart! Vi har myst massor (:

Annars idag har jag bara gått hemma och drällt
och tyckt synd om mig själv som börjar skolan imorgon.
(För det gör ju ingen annan liksom ;) Haha!)
Förresten så saknar jag Cissi, har inte träffat henne
sen i onsdags :( Så ska bli skoj att träffa henne :D

Idag var min morfar med på nyheterna,
kändis-morfar #1 or what? ;D Det var på skoj, okej? ;)
Och jag har fortfarande inte färgat håret...
Nu ska jag gå och göra mig en kopp varm oboy
sen försöka sova (:

Liknar jag inte en blåsfisk så säg? :D
ek
eef
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!