Godnatt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-01-26 » 22:44:40
Tänkte sova nu, skönt (:
Har tänt ljus och väntar på att
Kvällsöppet med Ekdal ska börja
Ljuset är från Euro Store och luktar jättegott,
så rekomenderar det. Mitt är med Mangodoft.

mys
fdsa

Jag börjar även känna studentfeelingen komma smygandes.
Känns lite sådär, jag är gammal :S Hmm...
Jag vill inte bli stor och ta ansvar, verkar ju krävande ;D Haha!
Ärligt talat är jag skitskraj samtidigt som jag är lugn som en filbunke.
För vad kan jag göra mer än mitt bästa? Ajaa, jag ska iaf
se till att ha så kul som möjligt efter studenten och leva livet.
Tänker inte sitta hemma och glo, det är inte jag.

Nu börjar Kvällsöppet med Ekdal och Jimmie Åkesson är med.
Åh vad spännande, kommer få mig ett gott skratt (:
eef
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!