Första dagen på 2011

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-01-02 » 14:54:02
Sovmorgon med min älskling, minns inte ens
när vi hade det sist så det var inte helt fel.

Händer inte så mycket idag, städa lite.
Tack för hjälpen Cissi. Skönt att det inte var mycket städning :)

Senare åkte jag, Simon och mamma ut till
Mormor och Morfar och åt plankstek. Mums!
Älskar min mormors mat (:

Blev även en sväng till Forssjö för att lämna Simon.
Så åkte vi förbi mammas kompis Monkey och hälsa på.

Kvällen spenderades i soffan i Simons famn.
Kollade på Fångarna på fortet. Suck för Blondin Bella...
Jag hade fått uppfattning om att hon var helt okej,
men hon är ju fan lika blond i hjärnan som på huvudet...
Hon sa: " Asså jag sa ingenting för jag blev så chokad när jag kom upp i tornet. Trodde det skulle vara en snygg fransman i våran ålder men så var det en tjock gubbe"
Hon sa även: " Jag trodde vi skulle vinna, vi är ju liksom unga och snygga"
Jag blir så full i skratt, man vinner väl inte Fångarna på fortet med snygghet xD

s
eef
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!