Ullared dag 2

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-02-28 » 14:07:21
Idag var vi inne på Gekås i 4-5 timmar.
Skapligt mör i kroppen man blev ;D Haha.
Alla hade ont i fötterna och slut i benen.
Maries kompis Sia var även nere i Ullared så
dom kom över på en fika i våran lilla stuga.
På kvällen gjorde vi tacos och drack vin.
Jag drack dock inte vinet eftersom att
det inte är min typ av vin,
så bara drumt att dricka om det inte är gott.
Så jag drack öl, manligt...!
Så spelade vi Rappakalja vilket jag vann! :D
Men fy fan vad vi garvade, hade så sjukt kul.

Mamma testar Maries klänning: .......Jag & Mamma:

bild bild
Mamma & Marie:
bild bild
Hanna & Jag:
bild
eef
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!