Någonstans

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-02-03 » 14:59:52
felicia talar ut

Folk säger att man måste kämpa för att komma någonstans.
Men vart menar dom då?
Vart är det där någonstans?
Är att jobba på ICA lika mycket någonstans som att jobba som advokat?
Eller är det mer någonstans att var advokat? Och varför?
För att man tjänar mer pengar? Är det det som allt går ut på?
Om du känar bra med pengar så har du kommit någonstans.

Hör vissa säga "oj, du har verkligen kommit någonstans" till
folk som tillexempel jobbar som egen företagare. Och?
Men om min dröm är att bli strippa då?
Har jag kommit någonstan då? Nej självklart inte.
För det är ett smutsigt jobb i mångas ögon.

Men jag anser att när man nått sitt drömjobb så har man inte
kommit någonstans, då har man nått sin inre yrkestopp
och hur mycket man tjänar är ovisentligt.

Själv vet jag inte vad jag vill än, och jag har gott
med tid att ta reda på det (:
eef
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!