Rubrik?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-12-04 » 19:02:03
Lördag:
Efter att ha fikat så åkte jag och älskling
ut till mormor och morfar för att käka.
Gert, Tussa, Niklas, Knabben och Ville kom också.
Vi käkade tacos allihop och hade det trevligt.
Sen åkte jag och Simon hem och myste (.

Förresten, vafan gjorde E-type Lalehs bästa låt för?
Lyssnar inte så mycket på henne men en av mina
favoritlåtar är just hennes låt "Snö", och den sjön han.
Fan vad dåligt... Här har ni den låten iaf från ett av mina
tidigare inlägg: http://feliciaericssons.blogg.se/2011/august/fotboll.html#commen

Söndag:
Upp tidigt för att åka till Nyköping för att bygga kaninburar...
Ont i huvudet och magen, uhuuu!
Ligger i soffan, ska glo på någon film om jag orkar
annars så kryper jag ner i sängen och somnar, hihi (:

Old pic!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!