Jag som mamma?

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-12-15 » 22:00:33
Jag drömde inatt att jag hade en bebis! Började på BB när jag skulle föda och stod och skrek efter lustgas och fick armarna inpumpade med stora sprutor med morfin(?). Sen vaknade jag upp och hade ungen låg intill mig. Men det kostiga var att den var nyfödd men ändå typ 1 år. Och skitsöt verklingen! Så jag tog ungen och knallade iväg hem till Simon för att visa upp henne (bebisen). Och när jag kom in genom dörren och Simon satt i soffan så log bebisen och båda han och jag började grina och vi kröp ner i soffan alla tre. Åh fy fan vilka moderkänslor jag hade då i drömmen alltså xD Har aldrig haft det, inte så iaf. Sen kom det massa släktingar för att kolla på bebisen och jag skulle visa att hon kunde sitta själv på soffkanten (ja, hon är fortfarande nyfödd. Haha). Men då råkade hon trilla ner på golvet, lite pinsamt. Haha! Men alla garvade xD Sen vaknade jag och undrade vart ungen var. Och då kände jag faktiskt nästan en längtan efter en bebis. Men har svårt att tänka mig mig själv som mamma. Ändå så älskar jag Simon så enormt mycket och om jag ska ha barn så är det med honom, det finns ingen annan för mig. Och någon gång skaffar vi väl barn, men inte nu. Jag är inte redo. Men drömmen blev så himla påtaglig. Fan ni måste ju tycka att jag är helt sjuk i huvudet xD haha, tycker nästan det lite själv. Men ah en konstig känsla var det iaf. Och helvete vad söt ungen var, sötaste jag sett typ! Stora blå ögon & blondt tunnt hår. Ja så kommer våran unge se ut, för både jag och Simon har blå ögon och blonda som små. men skulle jag bli på smällen så skulle jag nog inte göra abort iaf, men det är ingen jag planerar för fem öre. Jag ska ha lite karriär först (:

Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2011-12-16 / 02:15:13

ååh! söt du är :)

som jag saknar dig.

hur är livet? vad gör du nu för tiden? :)

jag vill veta allt allt allt :) <3


Postat av: Naru
URL: http://gaywh0re.blogspot.com 2011-12-16 / 10:02:29

Haha jag hade också en sån dröm nyligen xD <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!