Imra & Aillén

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-12-02 » 21:43:59
Idag har jag & Cissi varit över hos Aillén och hennes übersöta bebis Imra som är 6.v! Jag som inte brukar gilla barn men hon var tamefan mig riktigt söt! Jag blir nästan lite sugen på att ha en egen liten gullegris (: Åh, Aillén är en sån perfekt mamma. Verkligen en supermamma! Det var så kul att träffa henne och lilla Imra. Vi har frågat ut henne som om det vore ett polisförhör. Både dumma och förundrande frågor, men fan vilka bra svar vi fick. Hon är så duktig och påläst. Sen är det väl mycket självlärt såklart, haha! (: Det blev mycket skratt men även mycket seriöst. Så snart får vi sitta barnvakt, tihihi :D



Nu ikväll blir det Idol-mys med Cissi. Har inte träffat henne på väldigt länge så blir kul, har en del att prata om om man säger så. Just nu sitter vi och dricker glögg. en supergod glögg som jag tycker alla glögg-älskare ska testa (:

Postat av: Lule
URL: http://nattstad.se/lulepettersson 2011-12-03 / 01:34:22

min absoluta favorit glögg är den som är längst till vänster ! grymt god !


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!