Dags för sängen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-08-14 » 02:17:20
Min dag har inte vart så händelserik precis. Vaknade upp hos Simon men tog bussen hem vid 3. Min favorit-busschaffis körde idag :D Whiie! Sen drov vi ut till mormor och morfar för att titta till hästarna och klippa gräset åt morfar. Och just ja, jag fick ett jävligt vidrit samtal från Jennifer! Fy fan kommer drömma mardrömmar! Men skit i det :D Jag och Mamma åkte iaf upp till Hoppsan sen så färgade jag hennes hår så åt vi ost och kex och massa frukt :D Mums! Men nu är kl kvart över 2 på natt och jag är inte ens trött fast jag borde vara det...? Men ska ta och försöka sova iaf (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!