Bröd & Städning

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-08-31 » 21:48:57
Skönt att sova efter skola, jag mår så mycket bättre då :D
Men annars denna eftermiddag/kväll har jag vart hos mormor och morfar.
Har bakat ett supergott bröd med russin :D Cissi som visat mig!
Så har jag även hjälp mormor med lite röjning och fix (:
Röjde i den stora garderoben så hela vardagsrummet är fullt med saker.
Men ska ställa iordning och slänga saker, så har jag även sorterat
allt hennes garn som är typ 3 soppsäckar... Men det behöver hon
så hon inte behöver stå och leta. Underlättar ju mycket.
Nu ska jag käka lite sen ska jag sova, klockan är ju faktiskt tio ;)

Recept har ni: HÄR!
Postat av: Julicious
URL: http://kooorecic.blogg.se/ 2011-08-31 / 23:28:38

Svar: Då är du minst lika snygg! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!