Visste du att...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-04-26 » 12:28:57
att jag vill flytta till Uppsala
att jag har en fobi för gul snö, kvällningar!
att min senaste kyss var en hejdå-kyss
att jag lyssnar mycket på Stefan Sundström
att jag pratar innan jag tänkt
att jag inte gillar vänner som skiter i sina vänner för pojkvännen
att min första riktiga kyss var pinsam...
att jag avskyr när folk snackar om mig och tror sig känna mig bättre än vad jag själv gör
att kärlek är något obeskrivligt
att jag gillar vänner som inte tofflar, medalj för dom!
att jag alltid kommer att finnas där för dom som finns där för mig
att jag är förälskad i min kamera
att sist jag grät var i telefonen
att min mobiltelefon är en stenåldersfosil men jag älskar den!
att när jag vaknar på morgonen är mina läppar som snyggaste
att innan jag går och lägger mig så tänker jag alltid på morgondagen
att jag just nu tänker på att smörgåstårta är det bästa som finns
att i morgon kommer jag gå till skolan halvdöd
att jag hoppas på att studenten kommer bli roligare än jag tror
att jag verkligen vill krama Majsan just nu


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!