Torsdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-04-07 » 23:20:41
Sov hos min pojkvän inatt, åh jag älskar att sova där!
Dels för att hans säng är så sjukt skönt och min rygg mår
bra av den sängen och sen såklart för att het är helmys
att vara helt själv med honom i en lägenhet ;)

Skoldagen har vart som vanligt, saknar mina musikpolare bara :(
Jag har gjort klart min tavla till utställningen också, tumme upp!
Sen blev det en sväng på stan med mamma för att köpa
lite saker som jag ska ha hos Simon så jag slipper släpa.


Sen är det flera saker som jag har hemma som ska med som typ;
parfym, body lotion, mer smink m.m (: Blir nog toppen!

Sen åkte jag och mamma ut till stallet och red en sväng.
Tränade ganska bra idag faktiskt, red ca 1h 15min
och bara skritta och långa sträckor trav så jag är lite öm i benen ;)

Anna på bilden men den är inte från idag.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!