Tisdag

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-04-05 » 13:51:02
Härlilgt att det är väder nu så man kan ta på kängorna igen.
Eller igen och igen men kängor är ju så sjukt hala, om man har äkta dvs.
Men jag älskar mina och det jag älskar mest är att
det är stålhetta och att dom är slitna. Mamma hade dom förut ;)
Så nu kan jag känga ner alla i min väg! Haha, eller inte kanske ;)




Filmtips!
Så ska jag passa på att tipsa om en film.
Taken heter den och jag såg den med min pojkvän nyss.
Tycker att den var riktigt bra, brukar inte vara min typ av film.
Den får 3/5 stjärnor av mig, absolut sevärd!
Postat av: malin
URL: http://mestmalin.blogg.se/ 2011-04-05 / 22:46:47

ja, chocolat är riktigt bra! såg också taken häromdan. om du gilla den så borde du se en serie i två delar som heter "human trafficing", typ. skitbra =)


Postat av: Erik
URL: http://www.filmkritikerna.se/filmtoppen 2011-04-05 / 23:47:54

Tack för tipset :) har inte sett den än.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!