Min kärlek

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-04-22 » 15:23:20
Min lilla pojkvän är så söt!
Har har vart i Stockholm i två dagar och
igår kväll ringde han och undrade vart jag
var för han stod på min uppfart hemma.
Hade ingen aning om att han tänk komma (:
Han undrade om jag ville sova hos honom och
det är väl självklart att jag vill!
Så han kom upp till Hoppsan och hämtade mig
så åkte vi hem till honom och myste och kollade på film.

Och idag har vi också haft en helmysig dag!
Sovmorgon och bara legat utan att klä
på sig eller göra ett skit, bara haft det bra.
Åh herrejävlar vad jag är kär i den killen!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!