Manges 18årsfest

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2011-04-11 » 19:43:34
Min allra bästa killkompis hade födelsedag i lördags
och jag & Cissi hade rikitgt kul faktiskt (:
Det trevligaste var nog att träffa Manges tjej,
har ju inte träffat henne innan så det var på tiden ;)
Så träffade jag även massa andra välbekanta anikten.
Även nya med som var riktigt trevliga.
Det hände roliga saker gång på gång,
var det inte någon som gjorde något så var det någon som sa något.
En hellyckad kväll iaf, eller hur Cissi? ;)
Shit vad tiden går fort förresten, nu fyller Mange 18.
Nyss var han ju 12, haha!

Nu ska jag vara så snäll och bjuda på mig själv
och Cissi litegrann. Vi sa på natten när vi kom hem att
vi hade glömt ta kort på oss innan vi drog så vi tänkte
att vi tar nu och har dom som "innan-fest-kort".
Men dom blev inte så superbra, hahaha!

Postat av: Cecilia k
URL: http://ceciliakickmaier.blogg.se/ 2011-04-11 / 23:03:02

haha ofta du la upp dom HAHAHA <3 blev en väldigt trevlig helg


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!