Blä bara

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-04-14 » 22:06:13
Jag känner bara att jag behöver bara dö en stund.
Precis allt känns så överskattat och patetiskt.
Nu är jag i en period då jag bara känner att alla är
lika tråkiga som gråstenar.
Jag vill upptäcka och få stimulans, inte bara va.
Det känns verkligen som att jag är på den
tråkigaste platsen på jorden.
Plus att jag har fått för mig konstiga saker om folk.
Människan är den faskaste varelsen som existerar
på denna planet och det går inte att ändra på det vet jag.
Men jag vill ha så mycket mer och jag vill kunna
få ut något av andra människor!
Aja orkar inte förklara för ingen fatta elelr bryr sig! Haha!
Men men, ha det bra nu (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!