Världens bästa pojkvän

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-09 » 21:18:01
Jag har verkligen världens bästa pojkvän, på riktigt!
Helt jävla underbar kille!
Igår kväll kom han sent på kvällen fast vi inte bestämmt något.
Han bara kommer in i rummet och fyller upp hela rummet och mig med sin närvaro.
Jag kan inte beskriva känslan av när han kliver in och kikar fram runt hörnet och ler.
Det är nästan samma prosses varje gång, men jag tröttnar inte!
Vi somnar tätt ihop, hans armar runt min överkropp,
min rygg så nära hans mage och våra ben om varandras.

På morgonen sover han som ett litet barn, men vaknar när jag går upp.
Jag går upp och känner verkligen hur hela min kropp skriker efer
att gå och lägga sig tillsammans med honom igen.
Så jag tar beslutet att att sjukanmäla mig från skolan och kryper ner i sängen igen.
Så somnar vi om.

När vi vaknar igen är kl11, vi äter frukost och myser vid tv:n.
Så åker han vid kl1 och jag saknar honom så fort han gått utanför dörren.

Men bara efter någon timme knackar det på dörren, och vem står där?
Jo min underbara pojkvän. Jag slänger mig runt halsen på honom.
Han vet hur jag funkar, han vet så väl hur glad jag blir och han vet hur
mycket jag saknar honom så fort han inte är i min närhet.
ja jag har världens bästa pojkvän, det bara är så :)

Jag älskar dig Simon.

dsfgf
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!