Skolfoto

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-14 » 19:42:57
Skolfoto idag då, hoppas verkligen det blev bra. På alla.
Tyvärr fick vi inte ha så som vi tänkte, så jävla larvigt...
Men men, man får inte alltid som man vill. Fick inte stå bredvid min lilla Cissi heller :,(

När jag kom hem råkade jag somna, var faktiskt inte alls tänk.
Så jag sov tills kl 5.
Sen diskade och dammsög jag.
Ska snart sätta igång med maten, hoppas min pojkvän hinner
komma så han kan hjälpa mig lite ;)

Förra årets;
fgva sdffsd





Tänk om jag skulle vakna,
vara farlig.
Med hela munnen fylld med blod.
Jag bet min tunga när du log.


sd
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!