Redovisning & Shoppingtime!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-27 » 20:40:35
Hade redovisning idag i skolan (samhäll).
Hade en form av debatt, jag var Folkpartiet tillsammans med Elvira.
Elvira var riktigt förberedd och kunde jätte mycket, tror hon räddade mig lite (A) Hihi.
Hon var faktiskt riktigt duktig så. Men det kändes som att det gick bra och vi fick iaf Godkännt ;)

Mamma hämtade mig vid skolan så drog vi till Ikea.
Hittade lite saker, 3 lampor, vas, 2 hyllor, Lykta, lakan och 3 plädar.

Mamma - Varför kör alla så jävla långsamt för?
Jag - För att det är 70 här.
Mamma - Jaha... Jag trodde det var 110.
Jag - Vi är inte kvar på motorvägen ju.
Mamma - Men endå.

Sen åkte vi iväg för att handla lite övrigt.

Detta blev mina investeringar:

Ögonskugga, Kajal, Kajalvässare, Shampoo & Balsam och en parfym.

jk

sd
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!