Humör: Blixtar & dunder

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-27 » 21:00:49
Jag är sur, riktigt jävla skitförbannad faktiskt!
Och spänningshuvudvärk på detta är fan inte okej!
Åååh, jag känner mig som ett kolsvart åskmoln!
Nu vill jag bara slänga mig på min lilla Evelina och
beklaga mig över henne! Hon förstår!
Det finns det fler som gör men ingen som får ur mig ilskan lika bra!
Så imorgon tvingar jag henne att sova här så jag kan få prata & skrika av mig.

Nej, nu ska jag ta mitt brinnande humör och gå ner i duschen.

eef
Postat av: Cissi
URL: http://cviklund.blogg.se/ 2010-09-27 / 21:14:01

Va gärna med i min tävling om du vill! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!