10 Sep /Fira Agnes & Lokalfest

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2010-09-11 » 12:48:12
Stressa som fan för att hinna idag efter skolan.
Men det gick och jag kom med bussen.

Vi var hos Cia och firade Agnes.
Cissi, Jennifer, Johannes, Agnes, Cia, Bella Victor, Mattias & jag.
Blev lite paketöppning sen "sanning eller konka-kort".

Agnes öppnar paket

gga

Senare på kvällen drog vi ner till lokalfesten.
Det var mina kära klasskompisar som fixat det.
Det var en helt toppenlokal och dom hade fixat det jättebra.
Det enda som var lite småtråkigt var det som blev stulet och att musiken blev lite enformigt.
Så kom min underbara pojkvän och hämtade mig & Cissi senare.
Vi släppte av henne i Valla, så åkte han och jag hem och kröp ner i sängen :)

Bild från "idag" (igår);
et


eef
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!