Blåsa ur huvudet

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-08 » 20:33:54
Kände att jag behövde massa ny energi,
jag jag slängde mig upp på hästryggen och red ut på en långtur.
Självklart när jag känner som idag så var det inget snack om viken häst jag skulle rida.
Min lilla Majsan älskling är den bästa!
Men det blev en massa galopp överallt så huvudet blåstes ur lite.
Så jävla skönt.
Ikväll ska jag lägga mig tidigt iaf :)

Min tatuering
eff
Postat av: amanda
URL: http://tvillingarnavikenfalk.blogg.se/ 2010-09-15 / 17:08:36

Vilken fin tatuering du har ! :)


Postat av: Felicia
2010-09-15 / 22:31:35

Tack så jätte mycket :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!