Bernt 70år

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2010-09-26 » 01:40:59
Nyss kommit hem från Bernts 70års fest.
Det har vart supertrevligt och maten var fantastisk god!

Det bästa var när en man kom fram och frågade "Vad är det för knapp du har?"
Jag - Det är en röd knapp så står det Jag är RÖD.
Han - Jahaa... är det SD?
Jag - Haha ah presic. Säger jag och skrattar, trodde han skämtade.
Men så ser han allvarlig och frågande ut, jag sitter där och ser ut som ett frågetecken.
Han var seriös.
Men så svarar jag till slut "Nej".
Sen när vi ska gå säger han "blått äger!" hahaha, ca 45år och säger "äger" xD
Men men, han verkade inte vara så insatt iaf :)

g

eef
Postat av: gliddel
URL: http://ggliddeel.blogg.se/ 2010-09-26 / 12:23:47

söt tej :)


Postat av: Felicia svarar:
2010-09-26 / 18:54:25

Tack så mycket (A)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!