7 Sep

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-07 » 21:52:30
Sitter just nu i soffan med mamma och tittar på fotbollen, 5-0 till Sverige just nu :D
Idag var det "modelldag" hela dagen, alltså i skolan så har vi arbetat med en nakenmodell.
Har gjort collage idag, orkar inte förklara riktigt för er som inte vet.
Men det är när man klipper och klistrar ihop en bild, typ.

Sen blev det en sväng på stan med Cissi, vi köpte present till lilla Agnes :D
Sen käkade vi och jag vill nog inte ens nämna vart, men det börjar på Mc ;D HAHA!
När vi ätit oss mätta gick vi en sväng förbi valstugorna, jag tycker det är jätteroligt faktiskt :D
Men måste ju bara säga att de Blå (Alliansen) får min att skratta mig till söms.
Så himla konstiga idéer, lite smått patetiskt... Men men, finns säkert människor som tycker att dom har bra åsikter för annars skulle dom väl inte leda Sverige?
Hoppas bara folket insett nu till valet vad De egentligen vill och fakriskt röstar Rött!
Vem under 26 vill jobba för halv lön? Nej inte jag iaf, därför röstar jag också rött.

Nu blev det mycket politik va? Vi hoppar över det en liten stund.
Mamma hämtade iaf upp mig på stan och skjutsade hem mig.

Väl hemma tog jag en dusch sen små pysslade lite hemma.
Kent (bandet) har varit min drog i dag, har nästan bara haft dom i öronen.
Slökollade på Idol, fast det är så lamt så måste man ju se det! Haha.
Känns som att det är ett måste, löjligt kanske men.

Nu är det som sagt fotboll på (6-0, WHIIIE!) men ska dra mig mot sängen och slänga igång en film.

Godnatt!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!