Jag är stum på ord, ni får en lista.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-12 » 00:39:34

1. Vad är ditt mellan-namn? - Alexandra Maria

2. Vad skulle du vilja heta i förnman? - Cindy

3. Är du i ett förhållande? - Ja

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 2 år minus 2 månader

5. Vem var du tillsammans med sist? - Innan Simon? Tobbe.

6. Får man fråga varför det tog slut? - För att det itne funkade.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Jag är i det nu
8. Vem vet mest om dig? - Malin & Ewe, men den som vet ALLT är Majsan
9. Vad gör du på fredagskvällar? - Hemma med pojkvän eller komipis. Eller så hittar jag på något skoj.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Den gröna milen! Annars American history X, Änglagård, Gease, Green street hooligans mf.
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Nej!
12. Har du någonsin varit full? - Ja, någon som säger emot?
13. Har du testat droger? - Nej.

14. Röker du? - Feströker
15. Snusar du? - Nej blä nej!
16. Saknar du någon just nu? - Simon.

17. Hur mår du idag? - Inge vidare måste jag tyvärr ta och säga.

18. Hur många tabletter tar du dagligen? - Jag tar inte tabletter dagligen
19. Vad gjorde du får exakt ett år sen? - Var i Nyköping och på bio
20. Bästa minnet från sommaren? - Jag & Simon när vi åkte båt och ut på en ö.
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? - Turkiet
22. När var du där? - Länge sen

23. Är du rasist? - Nej
24. Har du helt svenskt ursprung? - Inte helt, för det har ingen!
25. Om nej, vart kommer du ifrån? -
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? - Kärlek är personlighet, inte ett ursprung.
27. Ser du fram emot någonting just nu? - Höstlovet, Fester & Ullared!
28. Sköter du skolan? - Inte fullt ut med ganska bra tycker jag
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - Minns ej.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - Tror inte jag gjorde något prov
31. Vilket ämne var det? -
32. Har du fått ig på ett prov? Ja
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - Nej, är tondöv.
34. Anser du dig vara intelligent? - Inom vissa saker så ja.

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - Olika på olika slags sätt. Men just nu har jag bästa pojkvännen och bästa vännen.
36. Vilka va den värsta tiden då? - 9:an
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - Ja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja, ej skurit mig.
39. Har du haft sömnproblem? - Ja
40. Hur ofta gråter du? - Just nu är det för ofta och alltid av samma sak.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Hellst vill jag att någon håller om mig. Annars slänger jag igång Kent och bara grinar och hoppas på att allt är en dröm.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - Evelina
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - Nejnej!
44. Vilken klass går du i nu? - Estet bild&form 3
45. Vilken skola? - Duveholm
46. Har du varit otrogen någon gång? - Nej!
47. Har någon varit otrogen mot dig? - Inte vad jag vet?
48. Är du stolt över dig själv? - inte just idag, men annars brukar jag vara en stolt och stark person.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Just kan jag inte se något, men att jag är så öppen och social ser jag som en fruktansvärt bra egenskap hos mig själv!!
50. Vad får du ofta komplimanger för? - Mitt ansikte och min personlighet :) Men Ewe brukar vara bra på att berömma min bröst haha, hon är bäst på komplimanger!

51. Har du lätt att få folk att skratta? - Jadå om mitt humör är på topp så!
52. Cider eller öl? - Cider
53. Har du några talanger? - Hela jag är en talang
54. Vet du om någon är kär i dig? - Ja jag hoppas min pojkvän är det, någon annan bryr jag mig inte om.
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? - Har inget sånt trams ;)
56. Vad står det i ditt senaste sms? - "Du är bäst det vet du, var stark"
57. Hur lång är du? - 162 cm
58. Hur mycket vägar du? - 63-65
59. Vilken storlek har du på kläderna? - är alltid olika
60. Har du svarat ärligt? - Ja.

f

l

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!