1 okt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-01 » 19:56:31
Skolan idag var lite roligare än andra skoldagar.
Kom några från USA till våran engelskalektion och snackade.
På idrotten så pratade vi med några genom en väntil
och lurade dom med massa saker tex att vi satt fast i fläkten xD
Men sista lektionen var fan värst, vi har en sån fruktansvärt trög tjej
i våran klass. Hon förstår inte vad ordet fördomar betyder, ska alltid ha sista ordet,
tror hon vet allt och har frutansvärt inramat tänkande.
Men på något sätt är det jävligt kul att lyssna på henne, man får sig ett gott skratt.
Men jag förstår faktiskt inte varför hon går den kursen, men det är hennes problem :)

Sen blev det en sväng ut i stallet, fixade lite med kaninerna.
Så var jag uppe på Rohan och hämtade moppen.
Nu är jag och Ewe hemma hos mig, ska snart käka.
Så ska jag gå och lägga mig tidigt ikväll, ingen sovmorgon imorgon :/


dddd

sd
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!