Utgång 8 okt

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2010-10-09 » 14:07:53
Kvällen började hemma hos mig tillsammans med Ewe, Natta, Bo & Toffe.
Hade jättetrevligt, förutom att jag råkade ramla i min trapp och stuka foten.
Det blev buss in till stan och fortsatt festande på Riva.
Jag blev kallad "Halta Lotta" flera gånger under kvällens gång ;)
Jävla stukning...
Men jag hade trevligt ändå.
Jag och Malin gick hem ganska tidigt, så låg vi och snackade skit tills vi somnade :)

Grattis till min lilla Evelina som var anledningen till utgång!

fas
l
Postat av: Natalie
2010-10-11 / 08:41:37

Det var jätte trevligt ^^ förutom när du ramla o hade ont =/ krya på dig ^^


Postat av: Felicias svar:
2010-10-11 / 15:03:39

Ja det var riktigt trevligt faktiskt! Haha jo, men det är sånt som händer ;D tack tack!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!