Ringde nyss sjukvårdsupplysningen

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-28 » 18:56:42
Ringde 1177 nyss för att fråga lite angående min armbåge.
Det är nämligen så att efter jag ramlade i trappen så fick jag
ett rejält blåmärke på armbågen som gjorde riktigt ont
och fortsatte även göra ont långt efter.
Och det har inte gett med sig, det syns inget men jag har fått en
liten knöl inuti som för ont. Tänk en förstelnad muskel.
Exakt så känns det som när man känner på det.

Tanten jag pratade med sa att det inte lät bra alls och att jag skulle
uppsöka läkare (gå till vårdcentralen).
Det kunde va något med benen eller att det hänt något med en muskel.
Jag gissar på att det är något med en muskel.
Så jag ska väl ta och bege mig till vårdcentralen då.
Tycker bara det är så tråkigt och jobbigt att hålla på med sånt.

d
l
Postat av: mowada
URL: http://mowis.blogg.se/ 2010-10-28 / 19:13:57

Sv: Tack så mycket :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!