Plugga med Anne

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-23 » 21:49:12
dd

Idag tog jag tag lite i skolan! Jag gjorde en hemtenta, det ni!
Mammas kollega Anne kom över idag mitt på dagen och hjälpte mig.
Inte för att det var det svåraste men för att jag behöver i spark
i arslet så att det verkligen blir gjort någon gång.
och nu är det gjort, så jävla skönt rent ut sagt.
Har ju massa kvar men alltid något :D

Anne är en av dom raraste människorna på denna jord förresten.
Jag och Mamma fick varsin sådan av henne, hon är så söt!

Jag vet attt bilden ser sne ut pga att bordskanten, men det får ni leva med.
Men det var så jävla bra ljus i just den vinkeln så jag fotade ändå ;)

ddd
l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!