Om vad jag tycker om människorna på "Kungarna av Tylösand"

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-31 » 13:32:37
s
Rang: En störig och ettrig liten ekorre. Han blir för mycket ibland, men visst han gör bra TV så därför får han ett plus . Och jag tror dessutom att han är en ganska snäll person när det inte är i en sån situation som det är där.

Cami: En av dom jag gillar bäst! Hon är ärlig, tuff och rättvis. Hon vågar stå för sig och ser två sidor i det mesta.

Natalie: Tycker hon verkar vara en bra tjej men det finns något jag stör mig på hon henne. Jag vet inte riktigt vad det är, men det är nog väldigt litet eftersom att jag inte kan komma på det.

Nemo: Vad ska jag säga, gillar honom verkligen inte! Han tror verkligen att alla vill ha honom och när en tjej dissar honom blir han skit grinig och beter sig som en 13åring. Sättet hut han pratar är också irriterande, han verkligen pratar överlägset och pikar lite diskret hela tiden. Nej, han tål jag inte.

Emelie: Hon verkar jätterar och hur snäll som helst! Hon har humor och verkar rolig utan att bli för jobbig när hon druckit.

Erika: Den personen där inne jag gillar mins. Att hon är ful och pratar fult är ju inte hennes fel. Men hon är fryktansvärt jobbig. Konfliktsökande människa. Allt ska vara på henne villkor. Hon verkar älskar att trycka ner andra. Tycker bara hon verkar störd på alla sätt, men hon kanske bara spelar ett sånt där psykfall inför TV.

Jocke:
Mammas lilla pojke. Han verkar ju så rar, synd bara att jag är en sån jävla mes mot sin flickvän som verkar vara dum i huvudet. Men han verkar rolig. Lite barnslig kanske. Sen gillar jag inte hans frilla!

James: Han verkar snäll, men verkar bli lite för "matcho" när han druckit.

Men nu är ju programet slut, lite synd tycker jag.
Inget givande program men faktiskt ganska underhållande.

l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!