Jag saknar en del av mitt gamla jag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-11 » 16:55:17
Jag saknar mitt gamla jag. Den tid då jag var galen och impulsiv. Jag trivs med den jag är nu och hur jag lever och jag trivs abslolut med personerna i mitt liv just nu. Vänner, pojkvän, familj osv! Dom är helt underbara, skulle aldrig byta ut dom. Men jag känner att jag hat tappat så mycket livlighet. Jag har blivit tråkig rent ut sagt. Jag vill få tillbaka orädslan av att våga stå ut och kunna göra något helgalet helt plötsligt och oväntat. När jag bara började dansa helt plötsligt eller när jag säga något eller när jag bara flippa. Jag saknar tiden då det enda jag brydde mig om var att leva som om det inte fanns någon morgondag och att mitt liv var ett nöjesfält och jag dess mittpunkt. Nu är jag mer den tråkiga barnkarusellen på sidan av som ingen vuxen vill betala för att sina barn ska åka för den är så tråkig och onödig att slänga pengar på. Och tillslut tas den tråkiga och onödiga karusellen bort för den har tappat sin lyster totalt. Jag ska vända mig totalt och bli livlig och rolig, inte bara em hemmaslappare! jag ska från och med nu hitta på något roligt varje helg! Jag vill känna att jag lever och att jag levt mitt liv till fullo. Ingen ska få hindra mig och den som försöker ska bara få se på när jag gör allt tio gånger så roligare och önska att han/hon var i mitt ställe! jag tänker inte vänta på något, för jag lever här och nu! Imorgon kanske det är för sent. Den som inte gillar att jag ska ha roligt och må bra behöver inte finnas i mitt liv. Men jag tror inte någon av mina nära vill sätta stopp för att jag ska må bra :)

Tycker alla ska ta en tankeställare om hur och vem man vill vara och vem man faktiskt är.

l
Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2010-10-13 / 00:49:04

bra skrivet gumman, stå på dig!!! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!