Ensam & lugn hemmakväll

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-28 » 19:53:31
Har precis kommit ur duschen och ska fixa lite varm oboy.
Min skoldag känns givande, känns som att man fått mycket gjort.
Annars har min dag bestått av att leka med Evelina.
Vi har lagat lite mat och kollat på "Ett öga rött" (ingår i en skolkurs).

Ikväll blir det till att kolla på Robinson och äta popcorn.
Mamma ska bort och jag har varken kompis eller pojkvän här.
Men det kan bli skönt att vara själv, kanske.
Jag är inte så mycket för ensamheten.
Men jag är endå så jävla trött så jag är nog inte så jävla skoj att vara med
och att vara själv ibland är nog ganska bra för själen eller nåt ;)

s
l
Postat av: alexandra
URL: http://wildenwasted.com 2010-10-28 / 20:13:31

re: dom är från alexandchloe.com :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!