24 okt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-25 » 14:25:04
Har lite söndagsångest och känner mig allmänt trött och svag.
men det är inget som inte går att leva med :)

Idag ska jag hjälpa mormor att rensa bort lite saker.
Va har nämligen bestämt att sälja på loppis, whiiie!
För vissa kanske det låter smutsigt och inte alls roligt.
Men jag älskar att gå på loppis, och nu för första gången ska jag sälja på en också.
Ska bli spännande. Tycker det finns mycket positiva saker med loppis.

1. Man hittar billiga saker (som förhoppningsvis är hela och fina)
2. Miljövänligt.
3. Sälja saker man har hemma som inte går att lägga ut på tex. blocket.se
4. Man ser alltid något nytt och spännande.
5. Gamla saker! Jag som älskar sånt :)

Men självklart kan man hamna på någon skit-loppis som säljer vad som helst som är skitit, trasigt eller bara trams.

Men bilderna jag lagt upp nedanför kanske ni undrar över.
Det är fat och muggar jag fått av min mormor idag.
Det finns 9st av varje, två olika servis.
Jag älskar dom!

koppar

fat
l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!