21 okt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-21 » 18:20:20
Har vart ledig från skolan idag, frukansvärt skönt faktiskt.
Så det blev en sovmorgon med Ewe.
Eftersom att jag hade psykologtid idag men ingen buss som passade så kom
min underbara morfar och hämtade mig och Ewe hemma så vi var där till kl2.
Satt där inne och väntade, jag var skitnervös för jag skulle få en ny psykolog.
Till slut ropade han in mig och jag satte mig.
Men så visade det sig att jag hamnat fel :S Han var läkade!
Jag kunde inte göra annat en att skratta, men vi pratade lite och han skrev ner allt.
Får se vad som händer med det. Han skulle iaf fixa in mig så jag kom dit jag skulle.
Men det dröjer lite så jag får vänta tills jag får hem ett brev med ny tid på :)

Min underbara Evelina väntade på mig i väntrummet så när jag kom ut
gick vi till bussen och mediterade och vinkade till buss/lastbilschaffisar :D

När vi väl kommit ner till stan gick vi till Apoteket så jag fick hämta ut min sista gardasilspruta.
Skönt att det är den sista så man blir klar med det och slippa tänka på det.
Sen blev det en liten sväng på stan också.

Info om gardasil (spruta mot livmodershalscanser m.m.) http://www.gardasil.se/



Nu är jag hemma och ska strax käka.
Kvällen kommer bestå och pojkvän och Robinson.

Trevlig kväll alla!

sss
l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!