10 nov

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-11-10 » 23:10:00
Var tvungen att kolla på "Berg flyttar in" idag
För det första så gillar jag verkligen Carina Berg
och för det andra så gästade hon hos Torsten Flinck,
han är ju bara för underbar den människan!

ss c

Förresten så har min underbara pojkvän fixat så mitt Microsoft Word funkar!
Så himla gulligt, för jag behöver verkligen det för att kunna fixa skolan.

Nu har jag precis kommit ur duschen och ligger och glor på "Kvällsöppet med Ekdal".
Idag känner jag verkligen att jag skulle kunna skriva långa böcker om flertal
olika saker men mina ögon håller på att slockna.
Men jag lovar att snart kommer det komma upp lite smaskigt att läsa.

Fuck you all good night! :)

d
l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!