Träna

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-11-17 » 21:00:06
Jag vet att det enda som hjälper mot nack/rygg-onten
är att träna, och då menar jag träna rätt.
Jag är ingen träningsexpert men jag har gått hos
sjukgymnast och lärt mig vilka övningar man
ska göra och hur man ska göra dom.
Det är verkligen det enda som hjlälper mot musklerna.
Så nu ikväll har jag gjort mina övningar jag fått.
Har verkligen ingen lust att ha ont i nackan imorgon med.
Men jag har bestämt att börja träna regelbundet med
detta nu så nacken och ryggen blir bättre.

Så ska jag fan börjar träna mer med allt över huvud taget.
Cykla, simma och lite powerwalk tex ;)


k
l
Postat av: Evelina
2010-11-19 / 18:49:00

Sant där! Du är så duktig, och väldigt rolig när du säger "såhär ska man göra, men det är mycket jobbigare så jag gör såhär istället, det är nästan samma sak" ;) haha <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!